Fakta om mig

Heissan alla!

Detta är mitt första inlägg på blogg.se , har aldrig förut blogga på en sånhärn sida.
Hoppas jag lär mig något här , allt är så nytt när man är van med blogspot.com !
Hoppas ni kommer gilla denhär bloggen . men nu lite fakta om mig själv.
Sätter i punkter

1. Heter Yolanda
2. Är född 11.3
3. Bor i Södra Finland
4. Har en lilla syster som är 8år
5. Spelar Innebandy
6. Är 173.5cm lång
7. Har två hundar
8. Har skit bra humor
9. Kallas till Yollis
10. Har också en blogg på blogspot



Där var då lite fakta om mig. Fråga om ni vill veta nåt mera

Kommentarer
Postat av: sabbe

har skit braa humår :'D jajjamen !

2012-01-11 @ 14:43:05
Postat av: Yolanda

Sabbe - Haha , sant ju

2012-01-11 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0