I hate school

Jadå , tänker ändå göra ett inlägg före jag ska och träna:) Idag började jag då klockan 8.10 och slutade 15.00 .. Har haft skit kallt hela dagen ;o håller säkert på att bli sjuk eller nåt , men hade alla värsta lektioner idag
som jag sade igår redan. Hade Modersmål , kemi , matematik , finska -.-' Onsdagen är alltid värsta
dagen tycker jag.  Men snart är det veckoslut som tur ;) Väntar bara att få sova länge och inte göra något alls !
Men nu ska jag göra mig klar för ska starta om 24min till träningarna  ;p Hoppas träningen går bra för det är inte alls min dag idag !
Tar jätte mycke bilder från we<3it , för äger ingen bra kamera som man får bra bilder med
så hoppas detta går ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0