Måndag

Tjena alla :)

Idag började jag klockan 8.10 med hussa och vi hade ett test -.-'  och sen två lektioner jumppa och blev 15min försenad .. Ojdå , men det var inte så farligt :) Två sista timmarna hade jag engelska och finska , i engelskan hade vi förhör och det gick mot skogen ska jag säga ! I finskan tittade vi på film och sen fick jag veta vad jag fick i mitt finska prov det gick också upp mot skogen !! 6½ i det -.-' är inte alls nöjd med det! Efter skolan gick jag hem till Sabina och var där tills hon skulle på träningarna och sen hade de träningsmatch mot flickor-98. Därifrån gick jag till Marianna för vi skulle och kolla på B-flickornas match i innebandy . Pss - Erä och såklart vann pss 7-2 WUHUU ;) Vad mera skulle jag kunna berätta har matematik prov imorgon och har öppnat boken 1gång snabbt och kollat igenom vad polynom är ... men vet inte alls vad det är ;oo Hur ska jag klara av mitt prov imorgon?!? Sen på fredag skall tema-häftet vara klart ;o Jätte stress vecka säger jag , måste nog skriva imorgon mycket !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0