Just like the rain down in Africa

Heissan : )
Hade skola från 8-15, först två timmar jumppa och vi spelade handboll :p Sen hade vi engelska , musik , elevhandledning och modersmål.. Jätte hämsk dag igen ! Efter skolan gick jag till mommo för jag orkade inte ta bussen och åka hem och vara där några timmar och sen upp till stan pånytt xd för 18.15 skulle jag på hem och skola möte , det var inte så farligt vad jag hade trott .  Men lever ännu (; Men idag har min dag annors vart helt bra , inget ha gott dåligt eller så. Bara det skulle ännu bli kallt och mycke snö skulle allt vara perfect !!( ;;
Sabina ♥
Michelle ♥
HannaYolandaSabinaNicoleAliciaMichelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0