(:

Ja , idag hade man då historia prov gick helt.. Sen när vi får ut det så säger jag hur det gick (:
Men idag hade jag också kemi , finska , musik , matematik -.-' och två sista timmarna tutor. Efter skolan gick jag då hem genast för skulle och träna men sen blev de ingen träning för min del. För mamma skulle vara 5 tiden på sina träningar och jag skulle klockan 6 .. Så blev det så jätte stress ! För träningarna skulle ha tagit slut först halv 9 och jag skulle inte då mera orka göra några läxor! Så tänkte att idag blir jag hem och gör mina skolarbeten istället, för ska försöka få uppåt mitt betyg så man slipper in efter 9.an vart man vill. Men nu lite bilder.

Lite random bilder ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0